فصل تنهايي

فصل تنهايي

ادبي و هنري

شعر :همه جا نشان

   «همه جا نشان»

اگر خواهي بداني من كجايم

سراغم رابگير ازموج دريا

شنو ازقعر چاهي تو صدايم

ببين در برگ زردي چهره ام را

 

بيا در كوچه اي بن بست و باريك

نشانم را بپرس از رهگذاري

نشانت مي دهد ويرانه اي را

همان است خانه ام گر پا گذاري

 

نشين بر باد صبحگاهي تو روزي

تو را مي آورد رو در كويري

منم تنها وسرگردان درآنجا

نه گل پيدا نه از مرغي صفيري

 

اگر خواهي نيايي راه دوري

بجوي در قلب خود از من نشانم 

اشارت مي كند بر مشت خاكي

به پايت من همان يك مشت خاكم

            سرآيش1374

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت13:47---14 مرداد 1391
سلام ممنون که سر زدی بازم بیا لینک شدی

♥ ســـــتــاره ♥
ساعت0:36---16 تير 1391
سلام دوست خوبم وب جالبی داری.لینک شدی.موفق باشیپاسخ:ممنونم خوب من

kimia
ساعت23:53---5 تير 1391
كم باش ...از كم بودنت نترس...اوني كه اگه كم

باشي ولت ميكنه..همونه كه اگه زيادباشي....

حيفو ميلت ميكنه...ممنون از حضور گرمتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد عباس زاده ׀ تاریخ: شنبه 20 خرداد 1391برچسب:بن بست,خانه ام,مشت خاکی,قعر چاهی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , fasletanhaiy.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM